Informatie over de Mare

Grift 42 - 3075 SB Rotterdam

www.obsdemare.nl
info@obsdemare.nl

Welkom op de website van openbare Montessori basisschool De Mare !

De Mare is gelegen in het prachtige Tuindorp Vreewijk te Rotterdam-Zuid.
De school telt momenteel ongeveer 860 leerlingen en bevindt zich in drie gebouwen aan de Grift 42 en 50.
Op de website van De Mare krijgt u een indruk van onze prachtige school en tevens vindt u hier relevante documenten (schoolgids, jaarkalender, etc.) die zowel voor toekomstige als huidige ouder(s)/verzorger(s) van belang zijn.

Wilt u een echte indruk van de school krijgen, dan kunt u natuurlijk het beste een afspraak maken voor een informatieve rondleiding om ze de school 'in bedrijf' te zien en een nog beter beeld van onze school te krijgen !

Verder vindt u op deze website het laatste nieuws, foto's en andere interessante zaken.

U kunt ons ook volgen op:

Instagram = obsdemare
Facebook = obsdemare
Twitter = obsdemare

Vergeet daarnaast niet onze 'app' te downloaden in de App store of Google Play store.
Klik hier voor uitleg

Met deze app mist u niets meer van De Mare !