Afscheid groep 8 deel I - Feest in eigen klas

30 juni: Vandaag heeft groep 8 afscheid genomen van de Mare. Deze feestelijke dag bestond uit drie onderdelen:

1. Feest in de klas met klasgenoten uit groep 6 & 7
2. Sport & Spel met alle 8e groepers
3. Rode Loper & Receptie
4. Mini-Musical

Feest in de klas met klasgenoten uit groep 6 & 7

In iedere klas werden de volgende spelen gespeeld:
Groep 8 Challenge
Kinderen moesten door middel van samenwerking verschillende opdrachten uitvoeren. Heb je het goed dedaan, dan verdiende je groepje een MareMunt. Heeft de klas voldoende muntjes behaald, dan kon je een lekkere traktatie voor de klas kopen.

Virtulele Bingo.
Aan de hand van een film kwamen verschillende nummers voorbij, die je op de kaart moest afstrepen.
Tussen de getallen door waren verschillende meester en juffrouwen, die een vraag voor de kinderen hadden.

Bekijk hieronder de foto's van het feest in de klas.

Tijdens de afscheidsochtend van groep 8 werd in B6 ook de finale gespeeld van de tafelvoetbalcompetitie, Na een spannende wedstrijd zijn de winnaars bekend: Gina en Divya!