Tour de Loer

15 oktober 2022- Op zaterdag 15 oktober heeft de de feestelijke opening van Tour de Loer plaatsgevonden met een live radioshow met Mattie Valk en Sander Lantinga vanaf de Beurstraverse in de koopgoot.
Samen met minister Carola Schouten heeft onze kinderburgemeester Louey -Tour de Loer-  officieel geopend.

Wat is Tour de Loer?
Met Tour de Loer doorloop je een feestelijke route waarbij je tijdelijke pop-up locaties bezoekt en je telkens weer verrast wordt! Laat je onderdompelen in kleurrijke taferelen van te gekke kunstenaars en maak hilarische foto’s met instaproof decors. En dat is nog niet alles! Je ontdekt ook eindelijk wat het beste-cadeau-ever is én je stelt zelf een vrolijke verjaardagsbox voor Stichting Jarige Job samen. Geloof ons, Tour de Loer wil je niet missen! En terwijl wij jou trakteren op een onvergetelijke ervaring, draag jij door jouw deelname een steentje bij aan Stichting Jarige Job. Geweldig!

Wanneer?
Van 15 oktober t/m 6 november 2022 kunnen jij en al je vrienden een unieke ervaring in de binnenstad van Rotterdam beleven! Stichting Jarige Job trakteert jou namelijk op Tour de Loer.

Bekijk hieronder enkele foto's en een filmpje. (foto's en film zijn gemaakt door Arjan Broek)