Kinderboekenmarkt de Mare

5 oktober 20122- Na een spetterende en muzikale opening van de Kinderboekenweek, begon de kinderboekenmarkt van de Mare. Ouders kwamen voor het ophalen van hun kind(eren) even snuffelen tussen de vele boeken. Alles stond al klaar op grote tafels, geordend op leeftijd en doelgroep. De echte grote drukte kwam na 12:30. Heel veel kinderen kochten een mooi boek of werden verwend door hun ouders of andere familieleden. Op een gegeven moment was de rij voor de kassa wel heel lang. Wij willen hierbij de ouders bedanken voor hun geduld. Want dankzij uw bezoek kunnen wij melden dat er voor ruim € 6.000 euro aan boeken is besteed. En dat betekent dat de Mare voor meer dan € 900,- mag besteden aan boeken voor de school bibliotheek, omdat 15% van de opbrengst naar onze school gaat. Grote dank gaat dan ook uit naar alle ouders, verzorgenden, opa's, oma's, ooms en tantes voor hun enthousiasme en bezoek aan de Kinderboekenmarkt van de Mare.

Beijk hieronder de foto's van de Kinderboekenmarkt op de Mare.

De voorbereidingen voor een geslaagde Kinderboekenmarkt zijn klaar:

Het was weer gezellig druk. Dank u wel voor uw komst.

De Mare mag maar liefst voor € 900,- aan boeken besteden voor de schoolbibliotheek = D.C.